تعمیرات و سرویس کاری تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چه چیزی باعث می شود روغن گرمایش ایمن باشد؟
عوامل زیادی وجود دارد که روغن گرمایش را به یکی از ایمن‌ترین سوخت‌ها تبدیل می‌کند، اما این موارد مهم برجسته هستند:

قابل اشتعال نیست: وقتی روغن گرمایشی به صورت مایع - که سوخت ما همیشه همین است - ذخیره می شود، قابل اشتعال نیست. می‌توانی یک کبریت روشن را در آن بیندازی و آتش خاموش شود! رفع گرفتگی لوله ها با فنر لوله بازکنی
این ماده منفجره نیست: روغن گرمایشی فاقد خواص لازم برای احتراق آن است.
این یک منبع بعید برای مسمومیت با مونوکسید کربن است: در سناریوی بعید که سیستم روغن گرمایشی شما به شدت خراب شده و انتشار گازهای گلخانه ای خطرناک را شروع کرده است، به خوبی آگاه خواهید بود، زیرا این امر می تواند باعث ایجاد دود زیاد و سایر علائم قابل مشاهده شود.
مخازن روغن گرمایش مدرن دارای ویژگی های شبکه ایمنی هستند: مخازن روغن گرمایش امروزی در صورت خرابی سیستم به طور خودکار کوره یا دیگ شما را خاموش می کنند. آنها همچنین تقریباً ضد نشت و ضد خوردگی هستند. Oehlert Bros می تواند مخزن بالای زمینی Granby را با ساخت دوجداره، ضمانت 20 ساله و ویژگی های بیشتر نصب کند تا آنها را ایمن تر و با کیفیت بالا بسازد.
خدمات لوله بازکنی را دریافت کنید که از خانه شما محافظت می کند
حتی اگر تجهیزات مدرن تری ندارید، Oehlert Bros می تواند هر مشکلی را در سیستم روغن گرمایشی شما قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ و گران قیمت تشخیص دهد. هنگامی که یک طرح خدمات گرمایشی را با Oehlert Bros دریافت می کنید، برنامه بازرسی مخزن ما (OBI-TIP) را نیز دریافت می کنید.

برنامه بازرسی تانک ما فقط یک نگاه سریع نیست. تکنسین های آموزش دیده و با تجربه در Oehlert Bros. یک بازرسی بصری 25 نقطه ای انجام می دهند که از دستورالعمل های اتحادیه ملی تحقیقات گرمایش نفت (NORA) پیروی می کند تا مطمئن شود خانواده، اموال و سرمایه شما محافظت می شود.

روغن گرمایشی با کیفیت بالا انتخاب سوخت ایمن است

ایمنی Pennsylvania Heating Oil روغن گرمایشی یکی از ایمن‌ترین سوخت‌ها برای استفاده در خانواده شماست، و به همین دلیل است که از سال 1948 به لیمریک و مناطق اطراف آن خدمات تحویل روغن گرمایشی داده‌ایم. امروز، تقریباً 70 سال بعد، ما هنوز هم خانواده هستیم مالک، هنوز محلی، و همچنان با افتخار متعهد به حفاظت از آسایش و ایمنی خانه شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا روغن گرمایشی به عنوان یک انتخاب سوخت ایمن شهرت فوق العاده ای دارد، ادامه دهید.

Bioheat Plus® برای محیط زیست ایمن تر است
روغن گرمایش Bioheat Plus انتشار کربن کمتری تولید می‌کند، سایش کمتری در سیستم شما ایجاد می‌کند، و گرمای واقعی بیشتری نسبت به گاز طبیعی تولید می‌کند، که آن را از نظر انرژی کارآمدتر می‌کند. به جزئیات نگاه کنید:

سوختن تمیزتر است برای نامیدن یک سوخت، روغن گرمایشی Bioheat Plus، باید یک ترکیب B5 تا B20 باشد (به معنی بین 5٪ تا 20٪ بیودیزل)، و ما یک ترکیب B20 است.
انتشار بسیار کمتری تولید می کند. طی یک دوره 20 ساله، انتشار متان تولید شده توسط گاز طبیعی تقریباً 82 برابر مخرب تر از دی اکسید کربن در همان بازه زمانی است.
در مورد تجهیزات شما راحت تر است. از آنجایی که روغن گرمایش Bioheat Plus تمیزتر می سوزد، رسوبات کمتری بر روی رجیسترهای حرارتی باقی می گذارد و تجهیزات شما را به طور کلی در معرض فرسودگی و پارگی بسیار کمتری قرار می دهد.
Oehlert Bros برای امنیت شما بیش از هر چیز ارزش قائل است
برای دریافت روغن گرمایشی پاک‌کننده Bioheat Plus برای خانه‌تان در پنسیلوانیا شرقی به برادران Oehlert مراجعه کنید، مطمئن باشید که این روغن دارای سابقه ایمنی عالی است. امروز مشتری شوید و درخواست بازرسی رایگان مخزن کنید. بعلاوه، وقتی امروز با برادران اوهلرت تماس بگیرید و برای یک طرح اقتصادی روغن گرمایش ثبت نام کنید - می توانید تجهیزات گرمایشی خود را در بهترین حالت خود نگه دارید - برای این آرامش بیشتر.

 

  • ۰۱/۰۶/۱۰
  • رویا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی