تعمیرات و سرویس کاری تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مشکلات آبگرمکن و نکات عیب یابی
آبگرمکن شما در پشت صحنه خانه شما به سختی کار می کند و آب گرم را برای شیرها و لوازم خانگی شما فراهم می کند. اما گاهی اوقات کمی بیش از حد سخت کار می کند و منجر به مشکلاتی می شود که می تواند به خدمات حرفه ای لوله بازکنی نیاز داشته باشد.

در اینجا چهار مشکل رایج آبگرمکن و نکاتی در مورد اینکه در مورد هر کدام چه باید کرد، آورده شده است. به یاد داشته باشید: همیشه قبل از انجام هرگونه کار عیب یابی بر روی آبگرمکن خود، برق را قطع کنید!

 

4 رایج ترین مشکلات آبگرمکن


مشکلات دمای آب - مشکلات دمای آب یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در آبگرمکن ها با آن مواجه خواهید شد. در اینجا سه ​​مشکل دمای آب، علل احتمالی آنها و نحوه رسیدگی به آنها وجود دارد:

آب سرد است

آب سرد معمولاً ناشی از کمبود برق، خرابی ترموستات یا المنت گرمایشی معیوب است. با حذف برق به عنوان یک مظنون با تنظیم مجدد کلیدهای مدار خاموش و جایگزینی فیوزهای سوخته شروع کنید. در مرحله بعد، کلیدهای برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید که روشن هستند و نشانگرهای برق روشن هستند. در نهایت، ترموستات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برق دریافت می کند.

آب گرم است، اما به اندازه کافی گرم نیست

اگر آب شما به اندازه کافی گرم نمی شود، دلیل آن می تواند آبگرمکن کوچک، اتصالات سرد و گرم متقاطع، یا المنت گرمایشی یا ترموستات معیوب باشد. می توانید با خاموش کردن منبع آب و باز کردن شیر آب گرم، اتصال متقاطع را رد کنید. اگر آب همچنان جریان دارد، می توانید یک اتصال متقاطع داشته باشید. فراتر از این، توصیه می کنیم با یک متخصص تماس بگیرید تا ترموستات عناصر گرمایش heater را بررسی کند و ارزیابی کند که آیا آبگرمکن شما اندازه مناسبی دارد یا خیر.

آب خیلی گرم است

وقتی آب خیلی داغ است، معمولاً به این معنی است که ترموستات خیلی بالا تنظیم شده است. برای تنظیم دمای ترموستات به دفترچه راهنمای مالک آبگرمکن خود مراجعه کنید - وزارت انرژی ایالات متحده تنظیم 120 درجه فارنهایت را برای بهترین تعادل گرما و کارایی توصیه می کند.

 

نشت

نشت آب را می توان به دلایل مختلفی نسبت داد، از جمله:

  • یک شیر تسکین دما و فشار (T&P) معیوب
  • فشار نامناسب آب
  • گرم شدن بیش از حد
  • یک دریچه گیر کرده
  • نشتی از اتصال لوله کشی مجاور
  • شل شدن پیچ های المنت گرمایشی
  • یک واشر بد
  • یک مخزن آب نشتی

اتصالات لوله کشی آشکارا شل را بررسی کنید، آنها را سفت کنید (اما نه بیش از حد سفت کنید) تا نشتی کاهش یابد.

در مرحله بعد، پیچ های عنصر گرمایش شل را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را سفت کنید. اگر المنت گرمایشی همچنان نشتی دارد، احتمالاً باید واشر را تعویض کنید (توصیه می کنیم برای انجام این کار یک متخصص استخدام کنید). در نهایت، نشتی روی مخزن ذخیره یا اطراف آن را بررسی کنید – از آنجایی که مخازن ذخیره معمولاً از داخل خورده می شوند، احتمالاً شروع پایان آبگرمکن خود را می بینید.

البته، می‌توانید با جابه‌جایی به آبگرمکن بدون مخزن، مشکلات نشتی را به طور کامل مخزن کنید – این تجهیزات نیز دو برابر بیشتر دوام می‌آورند و حدود یک چهارم فضای زیرزمین شما را اشغال می‌کنند.

 

آب تغییر رنگ 

آب زنگ زده می تواند نشان دهنده خوردگی پوشش داخلی مخزن شما باشد که اغلب به دلیل خرابی میله آند ایجاد می شود. با یک تکنسین آبگرمکن حرفه ای تماس بگیرید تا مشخص شود که آیا تعویض میله آند مشکل را برطرف می کند یا خیر. اگر نه، آبگرمکن خود را تعویض کنید.

صداهای عجیب

تجمع رسوب اغلب علت صداهای عجیبی است که از آبگرمکن شما می آید. می توانید سعی کنید این مشکل را با شستشوی آبگرمکن برطرف کنید - برای راهنمایی در مورد نحوه انجام این کار، این ویدیو را ببینید. اگر آبگرمکن خود را شستشو می‌دهید و مشکل همچنان ادامه دارد، یا اگر تجمع رسوب برای حذف آن خیلی زیاد است، با ما تماس بگیرید – ممکن است نیاز به تعویض آبگرمکن داشته باشید.

 

  • ۰۱/۰۶/۱۰
  • رویا حسینی

لوله بازکنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی