تعمیرات و سرویس کاری تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

چرا AC شما را به دردسر می اندازد؟
تعمیر خنک کننده خانه پنسیلوانیا هیچ چیز مانند یک روز تابستانی در شرق پنسیلوانیا نیست، که در نهایت با عقب نشینی به خنکی و خنکی خانه ی تهویه مطبوع خود، لذت بخش تر می شود. اما، اگر سیستم تهویه مطبوع خانه شما خراب شود، فرار خود را از گرمای شدید از دست خواهید داد. هیچ‌کس این را نمی‌خواهد – کمتر از همه، کارشناسان انرژی در برادران اوهلرت! خبر خوب این است که اگر این اتفاق برای شما بیفتد، بدون توجه به اینکه هوای بیرون چقدر گرم باشد، دوباره احساس راحتی در خانه خود می کنیم.

دلایل اصلی خنک نشدن AC شما
اگر AC شما کار می کند اما هوا خنک نمی شود، به این معنی است که دمنده کار می کند - همیشه خبر خوب - اما عملکرد خنک کننده کار نمی کند. متأسفانه، چندین عامل بالقوه وجود دارد، از جمله:

ترموستات بالا می رود: ترموستات شما دمای دلخواه شما را به سیستم HVAC شما می گوید، اما وقتی ارتباط قطع می شود، تجهیزات خنک کننده شما نمی دانند چه کاری باید انجام دهند! مشکل می تواند هر چیزی باشد، از سیم کشی شل، باتری های قدیمی، دماسنج گیر کرده یا سنسور خراب. توصیه می کنیم باتری ترموستات خود را به عنوان اولین گام در عیب یابی تغییر دهید، زیرا باتری کم ممکن است سیستم HVAC خانه شما را کنترل نکند.
نگهداری نادیده گرفته شده: عدم بررسی سالانه سیستم تهویه مطبوع به این معنی است که نشتی آهسته مبرد شناسایی نمی شود و منجر به خنک کننده ناکافی یا حتی عدم خنک کننده می شود. اگر برای تعمیر و نگهداری سالانه تاخیر دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. بسیاری از چیزها ممکن است برای از بین بردن سیستم AC شما اشتباه پیش برود. با یک طرح خدمات خنک‌کننده ممتاز از برادران Oehlert به جلوگیری از آنها کمک کنید!
آیا به دلیل تازه سازی مبرد است؟: سیستم های AC از مایع خنک کننده برای کاهش دما استفاده می کنند، و این باید گهگاهی تعویض شود. مقررات زیست محیطی ایجاب می کند که مبرد معمولی R-22 یا فریون به تدریج حذف شده باشد و فقط R-22 بازیافتی یا بازیابی شده در حال حاضر در دسترس است. اگر AC شما اضافه کار می کند تا خانه شما به دمای دلخواه شما برسد، ممکن است وقت آن رسیده باشد که مبرد خود را تجدید کنید یا اگر سیستمی چند دهه ای دارید، تجهیزات خود را به سیستمی ارتقا دهید که از خنک کننده مدرن استفاده می کند.
یک مشکل سیم کشی یا برق: مانند همه سیستم های الکتریکی، AC شما باید به طور ایمن به برق وصل شود و سیم کشی نباید فرسوده، درهم یا شل باشد.
Eek, a Leak!: نشتی در امتداد خطوط سیستم شما اجازه می دهد تا مایع خنک کننده فرار کند. ممکن است متوجه یخ زدن در امتداد خطوط منتهی به سیم پیچ یا از آن شوید، صدای خش خش از شیلنگ را بشنوید، یا متوجه شوید که قبض انرژی شما به طور غیرعادی بالا است.
فیلتر هوای مسدود شده: اگر مدتی است فیلتر هوای کولر گازی خود را تعویض نکرده باشید، ممکن است مسدود شود. این جریان هوا را محدود می‌کند، به این معنی که سیستم شما نمی‌تواند آن را ادامه دهد. همچنین، خاک و گرد و غبار می تواند روی قطعات متحرک نفوذ کند که می تواند باعث آسیب شود. شما باید فیلتر تهویه مطبوع خود را هر یک تا سه ماه یکبار تعویض کنید. اگر افرادی در خانه خود با آلرژی یا مشکلات تنفسی یا حیوانات خانگی داشته باشید، نزدیک به یک ماه است. برای بیشتر هوای سردی که دوست دارید آزادانه در فضای زندگیتان جریان داشته باشد، با تعویض فیلتر هوا شروع کنید. این آسان است و شما می توانید آن را خودتان انجام دهید!
خراب شدن کمپرسور AC: متأسفانه، تهویه مطبوع که هوای ولرم می دمد یا راکت ایجاد می کند، می تواند نشانه کمپرسور معیوب باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی