تعمیرات و سرویس کاری تجهیزات گرمایشی و سرمایشی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

حذف تدریجی R22 و اینکه چگونه می تواند بر سیستم تهویه مطبوع شما تأثیر بگذارد
آینده پنسیلوانیا خنک کننده خانه در آن زمان از سال است - مردم در سراسر پنسیلوانیا شرقی شروع به استفاده از تهویه مطبوع خود برای خنک کردن و راحت ماندن در خانه های خود در طول گرمای شدید تابستان کرده اند. اما اگر سیستم تهویه مطبوع خانه شما تمام شود یا مبرد تمام شود، فرار خود را از گرما از دست خواهید داد. اینجاست که Oehlert Bros وارد می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به شما آرامش دهیم و به شما کمک کنیم سیستم تهویه مطبوع خود را سریع‌تر کنید، بیشتر بخوانید.


R22 که اغلب "فریون" نامیده می شود، نوعی مبرد است که در سیستم های تهویه مطبوع قدیمی استفاده می شود. متأسفانه، مانند بسیاری از محصولات منسوخ شده از نسل‌های گذشته، این نوع خنک‌کننده در صورت نشت یا انتشار در محیط در واقع سمی است. از آنجایی که R22 دوستدار ازن نیست و فناوری‌های جدیدتر قابلیت‌های مبرد بهتر و ایمن‌تری را تولید کرده‌اند، R22 دیگر تولید نمی‌شود – و این بدان معناست که یافتن آن سخت است و مقرون به صرفه نیست.

صبر کنید، پس R22 غیرقانونی است؟ دلایل گرفتگی لوله توالت
جواب بله یا خیر است. از ابتدای سال 2020، دولت ایالات متحده طبق قانون تولید یا واردات R-22 را ممنوع کرد. پس از سال 2020، تنها منابع بازیافتی، بازیافتی یا بازیافتی R-22 در دسترس هستند و قرار است در سال های آینده نیز این منابع حذف شوند. در حالی که قرار نیست به خاطر داشتن یک سیستم خنک‌کننده ده‌ها ساله به دام بیفتید، این یکی از دلایلی است که عاقلانه است که سیستم تهویه مطبوع مدل قدیمی‌تر خود را ارتقا دهید زیرا هنوز به R22 متکی هستید.

چگونه می دانید که آماده جدایی با R22 هستید؟
هنگامی که یک سیستم قدیمی نیاز به تعمیرات با استفاده از R22 دارد، یافتن این خنک کننده قدیمی دشوار است. Oehlert Bros تعمیراتی را انجام می دهد که با R22 "بازگرفته شده" - همانطور که توسط قانون مجاز است - انجام شده است - اما هر روز کمیاب تر می شود. در واقع هزینه آن حدود سه برابر مبرد جدید است! اگر سیستم تهویه مطبوع شما قدیمی‌تر است و به خوبی کار نمی‌کند، به شما توصیه می‌کنیم به جای ادامه تعمیرات که می‌تواند بسیار پرهزینه باشد و با گذشت زمان افزایش می‌یابد، به ارتقای تجهیزات جدید فکر کنید.

به خانواده Ohlert Brothers بپیوندید!
وقتی هنوز از R22 در سیستم تهویه مطبوع خود استفاده می کنید، بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند. با همکاری با Oehlert Bros. برای تعمیر و تعویض تهویه مطبوع قدیمی خود از آنها جلوگیری کنید. Oehlert Bros. یک شرکت خانوادگی است که در اینجا در Royersford واقع شده است. وقتی به دلیل نیاز به تعمیرکار تهویه مطبوع با ما تماس می گیرید، نمی توانید دفتر شرکت یا مرکز تماس خارج از کشور را دریافت کنید. قرار است به کسی برسید که با تمام احترام و ادبی که همسایه می تواند به شما بدهد با شما رفتار کند. و از تعمیرکار تهویه مطبوع ما که تمرکزش انجام درست کار در اولین بار است، خدمات فوری و حرفه ای دریافت خواهید کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی